resultat

hej kära bloggen.
sorry för dlig uppdatering men jag har inte kunnat uppdatera.
har varit en helt fantastisk helg ! är riktigt nöjd.

var berädd på ett rätt så långt inlägg.

L:C 8 fel
kommer inte ihåg hur det gick, hade 8 fel och vi stannade 2 gånger.
kommer bara ihåg att jag hade lite dålig fart. både på banan&framhoppnignen.

L:C +5 8 fel
gick rätt så bra på framhoppnignen hade mycket bättre tempo nu.
på banan stannade vi två gånger.
första var mitt fel för jag bara red fram honom så det gick lite för fort. sen hoppade han verkligen skit fint till sista hindret så jag slappnar av och vi stannar, men sen hoppade han jätte fint !
är verkligen supernöjd med rundan ändå !
båda gångerna vi stannade var mitt eget fel.

L:C +5 4 fel
hoppade kanon på framhoppningen.
inne på banan var han jäte fin. allt var jätte bra.
men till sen på ett hinder så kom vi lite fel och jag red inte så bra så vi stannade.
men sen var han skit fin.
kändes riktigt bra !

L:C utg
framhoppningen gick jätte bra här med.
sen inne på banan kom vi fel på ettan, tvåan hoppade vi helt okej, trean riktigt bra sen till fjärde hindret hade vi lite för mycket fart, så han kunde inte hoppa. så vi stannade.
sen när vi kom igen fick jag inget bra flyt så vi stannade igen, sen gick jag ut.

men är ändå jätte nöjd med helgen!
duktig ponny ♥

och en annan sak, jag har blivit jätte förkyld & jag har två bett på samma tå :( det gör jätte ont ! vet inte var som har hänt men än att jag har fått två bett :(

tror inte det blir fler inlägg ikväll.


jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0