Otroligt fin ponny !

Åkte och tränade idag, mår lite bättre. Han var så otroligt fin. Innan har jag bara fått skritta&trava för innan har han bestämt vägen men nu är det Jag. Idag var han så fin att jag fick galoppera, inte så länge men det känns som vi är mer mer ett team nu. Han var så fin att det inte går att förklara! Kändes verkligen skit bra :D Sen när jag hade tränat åkte vi och hämtade min nya sadel, berättade om det för ett tag sen att jag skulle köpa ny sadel. Just nu sitter jag Och kollar på ridsport. När det är slut Ska jag gå upp och starta en film. Startade aldrig Datan för jag är jätte trött efter dagens träning :) Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lottar ut valfritt iphoneskal i bloggen! Kolla in, www.matildas.blogg.se :)

2011-07-21 @ 00:54:22
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0