Nu är jag inne

Nu är jag inne från stallet. Red inte idag, det har ju regnat jätte mycket hela tiden :( Men det har varit en härlig dag i stallet. Har städat, mockat och fixat med hästarna. Mysigt att vara i stallet när det regnar. Älskar det <3 Nu kollar jag på film. Skulle göra ett inlägg innan men då bara Datan stängs av :o det var ju precis någon som fixade den. Sen skulle jag starta den igen men då startar den inte. Blä !! Hoppas den snart vill starta. Igår när vi var han handlade så skulle jag stänga bil dörren och då så kom den rakt på min mage, eller typ på sidan. Bra Elin ! ;) så nu har jag ett blåmärke, haha. Nu Ska jag fortsätta kolla på film. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0