Jag får damp

Jag vill ha min data NU!!!!!!!! Hatar allt just nu ! Vill inte göra något mer än att sova och få tillbaka min data !!!!!!!! Har lust att kasta mobilen i vattnet och aldrig ta upp den, fast det inte är mobilens fel att Datan inte fungera. Blä på allt. Jag kan inte heller bli brun, tror inte att det är så bra att jag rider, kommer ändå bara sitta sur och klaga på allt !! Vi får se hur det blir. Var i stan innan med mamma för jag skulle ha nya kläder men jag ville inte och är inte på bra humör så jag åkte hem igen . Just nu tycker jag allt är tråkigt&dåligt ! Gud vilket roligt inlägg det här blev då


Kommentarer
Postat av: olivia

umgås snart?

2011-07-12 @ 16:51:01
URL: http://oliviaachronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0