gästbloggning - Sandra Dahlberg

Tjenare alla Elins bloggläsar!
Detta är Sandra igen, och jag tänkte bara slänga in ett litet mini-inlägg till er. Ja, om ni läst Elins blogg sen innan vet ni nog vem jag är. Men det skadar inte att säga det igen. Jag heter Sandra och bor i källstorp nära Elin. Jag går i samma skola som Elin men inte samma klass, tyvärr. 
Nu har vi ju sommarlov, som verkligen är en stor hiss. Jag har gjort massvis av roliga saker. Ridit islandshästar, kört gocart, varit uppe i Borås, och massa annat kul. Jag har inte hunnit varit med Elin så himla mycket nu på lovet, båda har haft fullt upp, men vi får ta tag i det och bestämma en dag vi kan träffas. 
Om ni vill läsa vidare om mig så går ni in på www.dahlbergsandra.blogg.se så kommer min lilla fina blogg upp. Komentera gärna, för det älskar jag :)
Ha det gött, så ses vi antingen på min blogg eller på Elins blogg någon annan gång :)
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0