förlåt för jätte dålig uppdatering....

....men har verkligen inte haft tid !
först var jag ju hos sandra, har haft en jätte trevlig dag. först så typ åt vi och så, sen har vi typ spelat fotboll tittat på film. ja, har variefall haft en super trevlig dag !

när jag kom hem så gick jag ut och red, red ut i typ 45 minuter. jätte härligt !
sen så stack jag in och åt, sen ut i stallet och fixa och så.
nu sitter jag här inne och bloggar&kollar på tv ;) hihi, det är ju fredag. funderar faktiskt på att gå och ta lite godis och starta en film.
ska fråga min syster om hon också vill kolla på film.

så mycket mer uppdatering blir det nog inte idag.
och inte imorgon heller, och inte på söndag heller. men uppdaterar så mycket jag kan. kan ju blogga från mobilen med men då blir det inga bilder.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0