fest hos mange

sitter med min syster just nu.
sitter på hennes data :P www.iidaniehoff.blogg.se  tack ♥
just nu så sitter jag poch pratar lite med olika folk. sen så ska jag och min syster gå upp och kolla på en film.
vet inte vad det blir för film. har typ kollat på alla filmer vi har 100 gånger. haha.
just nu så sitter jag och min syster och skrattar åt ingenting, men riktigt roligt har vi :D
har inte varit så bra uppdatering idag, sa ju att jag skulle uppdatera mycket men så blev det inte.
för jag åkte till stan med syster,mamma&mormor. köpte inget. skulle ha ett par nya skor men hittade inga :/
sen så åkte jag hem och red sen åkte jag till mormor&morfar igen. var där ett litet tag sen kom jag hem och då så kollade jag lite på tv sen nu sitter jag här.
det kommer inte vara så bra uppdatering nu ett tag.
för jag hinner vekligen inte med allt. uppdaterar så mycket jag kan.
fixar kanske nåågon som kan gästblogga, vi får se !
men nu så ska jag gå.
puss ♥
blacky ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0