!

har fått nya läsare så jag tänkte att jag kunde berätta lite vem jag är ;)

jag heter då Elin. och älskar hästar !


har två egna hästar.
en c-ponny  ( attic )  det är han som jag skiriver om typ hela tiden ?
och sen en liten a-ponny som heter blacky som typ bara går här hemma. hihi.


attic ♥


blacky♥
sen har jag en hund som heter gizmo.
han brukar hoppa upp och ta min mat, han verkligen älskar mat ! och det är alltid min mat han tar. haha !


gizmo ♥
sen har jag en liten kanin också, han skriver jag inte så mycket om men ändå !

tjabo ♥
och sen har jag katter ocjså men de har jag inga bilder på :P haha

ja, det var lite om mig.

på min blogg kan ni läsa om mim vardag,skola& såklart hästar, sen skriver jag om lite annat också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0