dålig uppdatering ?

förlåt att jag inte har uppdaterat idag, har typ varit 2 tidsinställda och sandra gjorde ett litet inlägg :P

gick inte och la mig så tidigt igår, eller vid 1 gick jag och la mig, sen vaknade jag vid tio. men gick upp vid 11, haha.
idag så har jag varit i stan med ida. köpte ett par jeans men vet inte om jag ska ha dem. vi får se.
sen när jag kom hem så trodde jag att det skulle börja regna, så jag stakc snabbt ut i stallet och tog in hästarna, och det kom lite regn men sen blev det jätte varmt så jag gick ut och red då. släppte även ut blacky igen.
skriver ett inlägg sen om hur det gick !
nu sitter jag här och ska snart gå och kolla på tv.
ska först bara göra lite tidsinställda ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0