Dagens ridpass

brukar inte skrva så ett inlägg om dagens ridpass mer. kan tycka att det blir så tråkigt att läsa.
men kan hända att jag gör det ibland.

först när jag började skritta så var han trött, men när jag började trava då blev han riktigt pigg.
först gick han jätte fint ett litet tag sen så bara han slängde upp huvudet och sprang ? och sen så bara han stannade igen. haha!
men sen så blev han riktigt fin.
började jobba honom på en volt. skritten blev han jätte fin i, traven var han otroligt duktig och när jag galoppera så var han också jätte fin. innan har det varit att han bara har tagit upp huvudet och sprungit iväg men idag så var han lugn och galopperade jätte fint på en volt.
jätte nöjd med dagens ridpass.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himmla fin blogg! Kika gärna in på våran också.. En väluppdaterad blogg med massor utav bilder, PUSS!

2011-07-18 @ 23:21:59
URL: http://idaoisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0