ÄNTLIGEN !

äntligen kan jag uppdaatera från en data !
frågade pappa om jag fick ta hans data och det fick jag :D jippi ! så nu kan jag uppdatera.
men kommer göra tidsinställda med lite bilder och så. för om pappa behöver datan så får han ju tillbaka den igen ;) hihi.

vaknade vid typ 11 idag, ville sova längre men nej jag gick upp, hade jätt emycket att göra idag men jag är redan klar, så jag kunde sovit längre.
red attic en liten runda, han var jätte fin. sen mockade jag och fuxa med vatten och så.
sen in och då kom min kusin. så vi badade lite och sen så fick hon en liten glass och då fixade jag lite till på mitt rum. så nu är mitt jätte fint. nu siitter jag på pappas data och bara tar det lugnt.
härligt !


idag kommer sandra till mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0