ÄNTLIGEN

nu har jag precis fått tillbaka min data :D äntligen säger jag bara. fick den lite tidigare ändå.
hehe, hade lite för många bilder på den :S hoppsan.
så nu när jag skulle sätta mig och blogga så kommer min syster och säger till mig att hon ska ha den, jag bara varför ? hon bara, jag  ska först ta bort mina saker jag har sparat på den ! så nu fick jag sätta mig på pappas data igen och där har jag ju inga bilder :(
och det kan ta ett tag innan de andra bilderna kommer in för först måste jag ju radera massa bilder, hihi.
men jag lovar så fort jag bara kan ska ni få se bilderna.
okej nu ska jag inte prata mer om min data för det kommer bli tråkigt att läsa och det kommer bli ett riktigt långt inlägg.

red ju innan och det gick inte lika bra som igår. han var jätte fin idag med men han kickade typ hela tiden ! vet inte vad jag ska göra för att få honom sluta kicka.
nej, inte riktigt nöjd med detta ridpasset.
men han har blivit otroligt fin nu när man rider i båda varven.
innan gick han bra i höger men nu är han jätte fin i båda :D

sen så fixade jag i stallet och sen gick jag in och tog lite mat. sen kom min data :D  och nu sitter jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0