usch !

usch nu har skolan börjat igen ! och det är int eroligt. jo asså roligt att träffa alla vänner och så men läxor :O ååh det är så drygt. och vi började dagen med idrott :S skulle gjort mitt spansk prov men läraren var sjuk :P sen så har vi bara haft tråkigt lektioner och vi gick länge. så dagen har varit dryyyyyyyg !
sen så kom jag hem och då gick jag ut i stallet. så nu blir det att göra läxor :( jag vill inte ha läxor ! och jag kom precis på att jag glömde mitt ena pappaer i skolan som jag skulle skriva klart till i morgon ! jag får skriva om allt här hemma  !  
idag kommer jag gå och lägga mig jätte tidigt, för jag är riktigt trött.
men nu så måste jag gå och göra läxor om jag inte ska sitta uppe hela natten och göra dem.
hörs senare :D

¨
lilla blacky <3



Kommentarer
Postat av: emelieborgshammar

ja visst kan jag hjälpa dig :)

med vad ? :)

2011-01-11 @ 19:00:03
URL: http://emmmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0