let's dance

nu så blir det att titta på let's dance med familjen och kusinen :thumbup:
sen så ska vi nog titta på någon film :D
har ju glömt att berätta vad som har hänt idag så jag gör det nu snabbt.
dagen har varit chill. riktigt skönt. hade typ inga lektioner. eller jo några men inte så många, vi pratade mest på lektionerna. sen så var inte vår ena lärare där så vi fick gå typ en halvtimme tidigare :thumbup: så då stack jag med fanny hem. och vi satte oss vid datan :P sen så åt vi lite glass ! sen så km mamma och hämtade mig och sen åkte vi hem och åt. och våran kusin är här :D
men nu så har let's dance börjat så jag ska gå och titta på det.
HEJA helena !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0