Let´s Dance

sitter just nu och tittar på let´s dance :D men det är paus nu så jag passade på att skriva ett litet inlägg.
idag så har jag inte kunnat blogga för jag har varit med en kompis. och vi har haft det riktigt roligt :D
sen så kom jag hem och då var det ut i stallet.
igår så blev det inte fler inlägg. men vi åkte till mormor och morfar och träffade våra kusiner och hade julaftn ;) hihi, fick jätte många julklappar ;) bilderna tror jag kommer ikväll. ska försöka ladda upp dem på datan efter let´s dance. så de kommer nog efter det.  då kommer på allt jag fått, eller nästan :P
har precis ätit. vi åt taco, det var jätte gott.
men nu så ska jag fortsätta att titta på tv.
vi hörs.


vem hejar ni på i let´s dance ?
jag hejar på Helena Lundbäck :D

kram


Kommentarer
Postat av: Sandra Dahlberg

Jag kan väl också heja på Helena, så du inte blir ledsen ;) <3 .

2011-01-07 @ 22:16:35
URL: http://sandraddahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0