fler julklappar

hejsan:D
sitter och tittar online resultat från trettonspelen :D Gratts till er som har blivit placerade :D jag skulle åkt upp och tittat men min mamma ville inte köra mig :(
jag har fotat några julklappar till :D så de kommer lite längre ner.
nu så ska jag gå ut i stallet och mocka och fixa sen så ska jag åka till min mormor och morfar och där är även våra kusiner :D
kommer kanske ett inlägg lite senare.
ha det bra !

 



klocka, den är ljusare än på bilden.

armbandet jag fick av min kusin :D hon har själv gjort det.
nagelack ;)

täcke

:D


Kommentarer
Postat av: emelieborgshammar

vad fin klocka ! :D

2011-01-10 @ 23:02:36
URL: http://emmmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0