filmer

nu är stallet klart. mockade och fixade med hö & vatten. hästarna fick även komma ut en liten stund. sen så kom jag in och då så startade jag massa filmer. och det var inte vilka filmer som helst. för det var filmer på mig och flisan, min gamla ponny. gud vad roligt det var att titta på dem. vilka minnen. det var filmer från när jag bara red hemma, tränade och tävlade. men hon har det bra där hon är nu. hos en liten tjej com tävlar lite då och då på henne.
ska nog snart starta lite filmer från när jag började rida attic och nu en tävling i slutet av 2010. haha, det ska bli roligt att se. har till och med flim från när jag provred honom för första gången.

ja ska snart gå och packa in julklappar. haha julklappar ? men det är så att vi har inte firat jul med mormor och morfar inu. så jag ska packa in julklappar till mina kusiner.

nu så ska jag gå och leta upp filmerna på attic och mig. så ska jag sätta mig och titta på dem.
vi hörs senare.






Flisan, jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0