:)

hejhej :)
det har inte varit så bra uppdatering idag och igår. men jag åkte ju till mormor och morfar och sen så sov jag över där. för mina kusiner var där. sen så idag så vaknade jag av att min ena kusin kom in och skrek ! så jag gick upp och åt och så. sen så har jag varit med kusinerna hela dagen. sen så kom mamma och hämtade mig och då åkte vi och handlade lite :P sen så kom jag hem och då var det stallet :D sen så kom jag in och övade på mitt spansk prov. skulle gjort det tidigare men jag var sjukt när vi skulle göra det. så jag gör det någon gång i veckan.
sen så gick jag in och tittade på tv. ska nog snart starta en film för min kusin väckte mig jätte tidigt idag :P
det är väl det som har hänt !
uppdaterar mer i morgon :D
ha det bra.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0