Göteborg Horse Show

har inte varit bra uppdatering. men jag har varit och tittat på göteborg horse show :D

olivia&julia kom i torsdags och sov här tills fredagen. sen så gick vi typ upp klocken 5 :S sen 6 gick bussen från . satt och pratade lite. när vi äntligen var uppe i göteborg så började vi gå runt lite och titta sen gick vi in i arenan och tittade lite :D gick med julia,olivia,anna och några till. sen gick vi ut igen och handlade lite. handlade inte så mycket. kommer längre ner vad jag handlade.
sen på kvällen så gick bussen från göteborg klockan 18:00. sen så åkte olivia med mig hem och sov en natt till :D och på lördagen vaknade vi nio halv tio. gick upp och åt sen fixade oss. vi åkte och hämtade sandra och åkte in till stan. lämnade olivia och jag och sandra gick och handlade lite. sen åkte jag med sandra hem.
sen på söndag så åkte jag till göteborg igen. fast denna gången med mamma :D vaknade vid 5 då också. när vi var uppe i göteborg så började vi gå och handla. sen så gick vi in och titta på hoppningen. och Angelica Augustsson vann :D jätte roligt ! sen åkte vi hem vid 18:00. kom hem och var jätte trött. så jag gick och tittade på en film. sen somnade jag :P
och idag var det skola. inte roligt !! men har inga läxor så det är skönt :D
när jag kom hem så gick jag ut i stallet och fixade där. sen in och titta på fil och nu sitter jag här. men ska snart starta en annan film. har lite ont i mitt huvud :(
uppdaterar mer ikväll eller i morgon.

detta handlade jag i göteborg :

-pannband
-spö
-tröja
-schabrak
-armband
-träns
och sen lite som jag inte kommer på ;)

puss&kram



kommer nog bilder sen från göteborg :D

Kommentarer
Postat av: olivia

bästa dagarna på länge <333333333333

2011-03-01 @ 21:04:42
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0