godmiddag

godmiddag. vaknade vid 9, typ kvart över 10 gick jag in till min syster ;) sen så gick vi upp och så. sen skulle vi gå ut med hunden och jag trillade två gånger under 10 min :thumbup: hahahaha, jag och min syster skrattade skit mycket. det började med att jag skulle öppna dörren, men så trillade jag över alla skor :P sen så var vi ute och gick med hunden och då såg jag inte att det var is under snön så jag gick och bara ramlade för det var så mycket is :P hahahahhaa ! sen så gick jag och släppte ut hästarna.
jag ska äta lite nu sen ska jag gå ut och fixa i stallet och sen städa :D
ikväll så kommer olivia&julia hit och stannar över natten :D
uppdaterar mer sen ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

längtar!:D

awe lilla flisan <3

2011-02-24 @ 16:22:23
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0