:D

håller just nu på att fixa mig ;) för snart kommer julia&olivia hit :D
fixade i stallet innan en gick jag in och städade och sen ut igen och då skrittade jag ut en runda på attic, sen när jag kom tillbaka så gick jag en runda med blacky :)




tror inte att jag har berättat att jag har haft 3 a-ponnyer. och nu har jag bara en kvar.
vi hade de innan vi köpte attic. en som var min och en som var min systers och sen en liten till ;)
saknar faktiskt dem jätte mycket. vi har ju blacky kvar men blenda är där flisan står och blixten är hos en av våra släktingar :)


Blenda <3

Blixten <3

Blacky <3


Kommentarer
Postat av: alice

vinnaren av veckans hästblogg är utsedd, kika in & kolla om du vann! :)

2011-02-27 @ 18:31:07
URL: http://alicebjorkhill.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0