Resultat

var och tävlade för två dagar sen tror jag det var ? :P haha!

L:C ute !
på framridniognen & framhoppningen var han jätte fin. kändes jätte bra.
på banan vet jag inte vadd som hände! han kom rätt på alla hinder.
på första hindret stannade han, och han kom rätt, men sen hoppade han. men efter så fick jag inte fram honom så kom med  jätte dålig fart till tvåan men han hoppade. sen på tredje hindret stannade han igen två gånger :(

L:B
jag frågade min kompis Elsa www.elsacarle.devote.se om hon ville hoppa attic.
så hon hoppade honom.
på framhoppningen & framridningen gick det jätte bra.
på banan så stannade han på första,andra och tredje hindret !
hon red honom jätte bra.

attic har så mycket egen vilja & en attityd som inte är att leka med ! menmen, det är bara att ta nya tag.


Elsa och Royal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0