Flisan, du är allt för mig!

Sitter just nu och gråter, eller ja nästan! kollade på bilder från när jag red flisan.
Hon är helt underbar.
Önskar att hon var här hemma nu.
Det går inte en minut utan att jag tänker på henne.
Alla gånger vi var inne på banan och hoppade och hade super roligt, när vi red här hemma, första gången jag såg henne, det var bara så att både jag & min syster sa, henne ska vi ha! och såblev det.
Vill kunna säga att flisan är min igen.
Saknar tiden med hene, det var den bästa tiden i mitt liv♥
Jag vet att hon har det bra där hon är idag, men hon står min närmast hjärtat ( nu börjar jag gråta riktigt mycket )
kommer ihåg första gången jag red henne hemma. Hon drog ner huvudet och sen sprang.
Kan inte beskrva hur underbar hon är!
Hon är vekligen den jag aldrig kommer glömma!


Tiden med dig är obeskrivlig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0