Träning

träningen gick rätt så bra idag.
började med att vi skulle hoppa ett litet hinder i trav. och det gick inget vidare. attic bara sprang och sprang och jag kunde inte stanna honom. men efter att han hade fått springa lite så gick det. men har har jätte svårt att travhoppa. men jaja, sen så hoppade vi en lite bana på tre hinder och då blev han lite lugnare och sen så när vi hoppade lite längre banor så blev han jätte fin. sista banan så känndes han skitbra. han hoppade jätte fin och lyssnade jätte bra. men hoppade inte lika mycket som de andra för jag ville inte hoppa mer efter att han kändes så fin och sen så ska ha tävlas i helgen. men är jätte nöjd.
nu så ska jag gå och läsa min bok och sen kanske starta en film. Dagens outfit kommer imorgon istället för jag orkar inte lägga in bilderna idag.

puss&hej


min lilla prins ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0