Resultat

Dagens resultat :

L:C ( 80 cm ) 4 fel
han känndes jätte fin när jag red fram men sen på framhoppningen så tog jag i honom för mycket så vi fick inga bra hopp. inne på banan så var han fin. han hoppade jätte fint tills 5:an för så la jag ner min han och han stannade. men det var mitt eget fel. men sen hoppade han det och sen gick det bra.
Är jätte nöjd. Det var ändå mitt eget fel !

L:B ( 90 cm ) ute
på framhoppningen var han riktigt fin ! sen när jag skulle gå in på banan så hoppade han ettan och tvåan helt okej men sen till tren kom jag fel så stannade han. Sen så kom jag igen och han stannade igen. och sen tredje gången stannade han igen ! men fram tills tredje hindret var han jätte fin !

men är ändå jätte nöjd ! det var inte meningen att vi skulle hoppa L:B men han känndes så fin i L:C !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0