Onödigt inlägg

nu ska jag gå och kolla på en bra film, gjorde aldrig det igår för jag somnade :S

innan så var jag hos ida&anna. var inte där så länge. åkte dit och kollade på talang med dem och sen hem igen. nu sitter jag här och ska sart gå och starta en bra film.
någon som har tips på någon bra film ?

nu har jag hittat lddaren till kameran. har varit sur på min syster för jag trodde hon hade tagit den men den låg precis brevid min säng ? :S så imorgon kommer det kanske komma in några nya bilder.. 

just nu har jag skit ont i mitt finger, fick ju en stor blåsa där igår, har ont i min tånagel eftersom jag har typ klippt av hela ? och min mobil kommer dö snart för den har inget batteri ! så jag skrivet ett snabbt onödigt inlägg nu för jag måste springa och ladda mobilen nu ! 

har gjort ett tidsinställt inlägg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0