Kommentera !

har inte uppdaterat nu på typ två dagar ?
igår så kom ida&anna hit. hade skit roligt. sen så åkte dem hem och jag gick ut och fixade i stallet och sen så på skällen åkte jag till dem igen och sov där över natten. hade riktigt roligt !
idag så gick vi upp vid halv 10. vid 10 kom evelina&terese och vi skulle måla hinder :D det var jätte roligt.
vi hann nästan måla alla hinder, men tre blev helt fel typ ! :P haha. men sen kom pappa och hämtade mig och nu är jag hemma. ska gå ut i stallet nu.

kommer nog uppdatera rätt så mycket ikväll så kom igen och kommentera vad ni vill läsa om nu !!!!!


Kommentarer
Postat av: olivia chronwall

ett inlägg om mig ;)) hahaha!

ja och bilder och så från hur attic och du såg ut när du nysss fick honom till nu &så :)

saknar dig elin <333333

2011-04-20 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0