Katastrof !

sitter i skolan nu och min dag är katastrof !!!!!!
det börjaded med att jag försov mig ! fick lite panik om jag skulle hinna till skolan. När jag skulle ta på mig skorna så hittade jag inte dem och då kom jag på att jag hade de där ute så jag gick ut och då är mina skor helt blöta ! aaah, snacka om att jag blev sur. men jag tog ändå mina skor. men jag hann till skolan. och där börjar vi dagen med ett musik prov ! skit bra ju. men jag tror ändå det gick bra. Sen kommer jag till min so lektion och då frågade jag min lärare om jag kunde få tillbaka mitt prov som jag gjorde för typ två månader sen. då säger han att han hittar inte det ! jag bara. VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ? jag ska ha mitt prov !!!!!! asså man kan ju inte göra av med ett prov ! det var typ 2 månader sen jag gjorde och får inte tillbaka det. Nästa gång vi har so så SKA jag ha det !
hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0