jag döööör !

asså jag dör snart så och jag har i mina ben och för hur trött jag är !

hemma från skolan nu. asså vilken dag !! vi hade orgentering i skogen idag och det gick ju skit bra. NOT! det tog typ 3-4 timmar att springa för oss och för alla andra typ 1-2 timmar :O vi gick rätt, eller enligt kartan men inget blev rätt. och till sist sket jag i det ! hade så sjukt ont i mina ben, fick skit ont i huvudet och dete känndes som jag skulle svimma. hade inte vatten eller något med mig. jag höll på att dööööö ! och inte nog med det, vi kom sist ! och då hade vi inte gjort allt man skulle. och typ alla frågade var vi hade varit. men det har ändå varit en rolig dag. vi gick typ helt fel flera gånger. och jag hade så sjukt ont i mina ben att jag knappt kan stå nu ! hoppas det går över tills imorgon.

just nu så sitter sandra bredvid mig  och läser vad jag skriver. jag sitter och är helt knäpp bara för jag har inte min bok till provet som vi ska ha på fredag. har två prov på två dagar. blä. ett spansprov imorgon och sen ett so prov på fredag. jag kan inget på so provet och det är det jag glömt boken i skolan till ! me n spanskan tror jag jag klarar.
sen så ska jag gå ut och longera attic. mitt schema som jag gjorde blev inte så bra eftersom jag skulle tränat idag och massa annat.
men nu så ska sandra och jag gå ut och sola lite och bara ta det lugnt. ( eller jag ska plugga till prov )

uppdateringen idag kommer inte vara bra. inte på hela veckan tror jag. men i helgen blir det bättre. nej, det kommer det inte bli ! åhhh, uppdateringen kommer inte vara bra. när jag inte har mycket prov och så blir den bättre :P haha !

ha det bäst ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0