hemma från fanny

nu är jag hemma från fanny. har varit det ett tag nu. först så kom jag hem och så skulle jag rida innan jag åkte till fanny men jag kunde inte det för attic höll på att tappa en sko. så hovslagaren fick komma. sen åkte jag upp till fanny och då åkte vi direkt till hennes hästar. så vi fixade först hennes stora häst och red den. jag fick även rida denn och jag kan säga att jag kännde mig riktigt liten. haha ! men det var en otroligt snäll häst. sen så gick vi och fixade med den lilla hästen och sen gick vi ut och red på den. herregud vad gullig den är. den var riktigt pigg och ville springa typ hela tiden. hihi, men så otroligt gullig ponny !
sen så kom mamma och hämtade oss så körde vi hem fanny och sen kom vi hem och då åt jag lite. och nu sitter jag här. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0