hemlis

min lilla hemlis var att jag tog ett hål till i örat. kanske inte låter så roligt men jag tyckte det var roligt.
jag skulle igentligen inte ta det. men så frågade jag mamma och hon sa ja gör du det. och då blev jag skit glad men jag trodde inte på henne ! ( det var ju 1 april  ) men sen så skulle min syster pierca sig och mama frågade om han killen också tog hål i öronen och det gjore han. skulle gjort det där. men jag höll på att svimma när min syster piercade sig så jag vågade inte. jag kunde inte stå upp ! men sen efter typ 30 minuter så blev det bra igen. jag brukar inte vara så känslig. aja, men sen så gick mamma och jag i stan lite och så frågad evi i en affär sen om de tog hål i öronen men det gjorde dem inte. men de tipsade oss om en annan affär så vi gick dit och frågade och då sa de att jag kunde göra det direkt. så jag gjorde det. annars hade jag bara ångrat mig !
jag har inte alls ont i mitt öra, så det är skönt !
kommer bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0