första dagen i skolan

första dagen i skolan var helt okej !

nu är jag riktigt trött. ska snart gå in och se om det är något bra på tv, men först lite uppdatering ;)

dagen har varit helt okej.
har inte träffat fanny&sandra på hela lovet. eller en dag tro jag, första dagen men inte annars.
hade inte så jobbiga lektioner så det var skönt. men efter skolan så stack fanny&jag till stan. asså detta måste vara sista gången nu jag är i stan. känns som jag är där var dag ! nej nu får det vara slut på detta !!!!!!! handlade två ringar, skulle köpt´den ena innan men då var den slut och sen nu hittade jag den och den andra hittade jag bara nu. kommer kanske bilder sen ;) sen så åkte vi hem igen och då gick jag ut i stallet, red inte idag.
men nu så ska jag gå och fixa lite saker.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0