dålig uppdatering

har varit jätte fålig uppdatering. ibland några tråkiga sms-inlägg :(

men det ska vi ändra på nu ! kommer inte uppdatera så mycket nu denna helgen. för imorgon är det valborg och sen på söndag ska jag tävla.

Torsdag: skulle tränat men det blev inte. så jag red lite hemma bara. först kunde jag inte rida för han bara kickade men sen gick det bra.
kunde inte uppdatera för jag åkte ju med mamma till stan och sen så hade jag ett prov till fredag ( men j pluggade inte ) hade även mitt spansk prov och jag tror det gick rätt så bra ;)

Fredag: skolan var helt okej idag. gjorde ett prov som jaginte hade pluggat till. men jag hade inte fått alla papper så jag sket i att plugga, svarade på typ 5 frågor ! haha. ska göra det på tisdag istället.
sen så kom jag hem och då red jag. han kickade idag med. men det gick bra ändå.
sen åkte jag in till stan. men jag handlade inget ! herregud, jag var i stan och handlade inte, det är typ första gången det händer :P haha. sen kom jag hem och då var mormor och morfar här.
just nu så sitter jag här och ska snart gå och kolla på tv. ska upp jätte tidigt imorgon.

och sen en annan tråkig sak :( jag var i stallet så la jag min mobil på blackys box och sen gick jag ifrån den för jag skulle ta lite hö. och sen fick jag panik för jag visste inte var jag hade lagt den. så jag gick tillbaka och gav hästarna hö och så skulle jag se så dörrarna var stängda och då kollade jag ner och såg att min mobil låg i blackys vatten :O först så stod jag bara där och sen tog jag upp mobilen. så jag gick in och vi försökte fixa den, men först startade den men sen så stängdes den av och gick inte att starta om igen. :( min lilla mobil. så nu har jag en annan ett litet tag.
så bara ett tips : lägg inte mobilen på en box eller nära vatten !

men nu så ska jag gå och titta på tv.

puss&kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0