dagen !

har inte uppdaterat idag för jag har varit på tävling ! men idag tävlade jag inte själv, var bara och kollade och hjälpte till.
har varit en riktigt rolig dag.
sen så åkte anna med mig hem och då gick vi ut i stallet sen har jag varit där hela tiden.
först så gick vi med hästarna sen så släppte vi ut dem i hagen igen och gick in och åt, sen ut och hoppa med hunden ! hahahah, gick riktigt bra. och sen så tog vi ut Blacky och hoppade lite sen hoppade jag upp oxå ! hahaha, bara skrittade lite. men jag var nära på att trilla av :S låter lite konstigt men jag var inte berädd och blacky bara hoppade upp i luften. och sen så skrittade jag ett varv och sen blev blacky rädd för något så han började galoppera och sen bara an stannade så jag flög fram och trillade av ! hahhahaha, asså det borde ha sett sjukt roligt ut. både anna & jag började skratta riktigt mycket. haha.

nu så ska jag gå och titta på tv. har sjukt ont i min fot. både för min tå och sen har det hänt något med min fot, märkte det igår att jag fick jätte ont och nu gör det bara mer och mer ont :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0