dagen !!

nu är jag klar med stallet och innan det så var jag med fanny&sandra. en riktigt rolig dag !
först så kom jag till sandra som jag berättade innan, och sen så kom fanny och hennes mamma och hämtade oss och då åkte vi hem till fanny och åt lite. och tittade på hennes nya lilla kanin ( den jag la upp bild på innan ). det blev inte så bra bild, tog den med mobilen. den är jätte söt ! sen så åkte vi till stan ( Igen ). det känns som jag alltid är i stan. och jag handlade ju oxå !! nej, nu ska jag inte åka till stan mer ! bilder på det jag köpte kommer sen när jag har hittat min kamera ! vet inte var den är :S och när vi hade varit i stan så åkte vi hem till fanny igen, åt lite och sen så skulle fanny&sandra gå på boxning, så jag följde med, men vi hoppade höjdhopp istället ! det gick ju verkliegn bra ! eller inte. haha.  och sen när jag kom hem så var jag skit trött. men jag åt lite och sen gick jag ut i stallet. red inte idag.
men nu så ska jag leta upp min kamera !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0