Bus gästbloggar!

hihi, Hej alla elins små läsare! It's fanny time again! :D Nu hade jag sjukt tråkigt så jag tänkte slänga in ett inlägg på Elins blogg! Iallafall som sagt har jag och Elin skaffat en blogg tillsammans och vi håller på att fixa designen osv. men allting är inte riktigt bestämt än men snart kommer ni få lov att kika in på våran nya hästblogg! Sen kommer vi kanske inte vara super aktiva där som vi är på våra egna bloggar men vi kommer ju skriva om allt som har med hästar att göra. Typ som dressyrmupparna! :) Men ha det bäst! För nu ska jag gå och städa! :o boring! fast jag får pengar för det så det är typ lugnt! ;) Men aja vi hörs en annan gång när jag känner att uppdateringen inte är toppen hos Elin! Byeee!♥ :D

Mig hittar ni hos ; http://ffannynystrom.blogg.se/

See y! :P



Bilden som ni typ ser 24/7 nu på Elins blogg som mee have fotograferat! :) Tror nog att elin gillade bilden! ;)

Dessutom så har jag skaffat en ny kategori till Elin för hon bad mig om att råd vad en av hennes kategorier kunde vara! Så kika i menyn under kategorier så hittar ni något som inte egentligen skulle varit där om Elin fick bestämma! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0