blä !

är jätte trött, har ont i mitt finger och ont i min tå. tror jag ska gå och lägga mig och kolla på en bra film !

träningen idag gick helt okej. började med att han var pigg när vi skulle galoppera över bommar. men i slutet blev han skit fin och hoppade jätte bra. duktig liten ponny !
men just nu så sitter jag med en stor fet blåsa på mitt finger som sprack när jag red ! fick en blåsa när jag red för jag blev ski tvarm och tyglarna blev helt konstiga. och sen i slutet så fick jag så sjukt ont i mitt finger och då såg jag att blåsan hade spruckit :( men jag fick ett plåster och lite tejp så det löste sig igen. haha !
och min tå blir ju inte mcyket bättre. jag,ida&anna försökte få av naglen men vi lyckades inte. har typ en halv tånagel som ser helt konstig ut. men den lilla naglen som sitter kvar sitter typ inte fast :S men men.

innan jag åkte och tränade så gick jag ut och solade.gud vad härligt det var. hoppas nu bara att vädret kan fortsätta att vara så fint !




mitt lilla finger :(

jag vet att det fortfarande kommer datum&tid eller vad det är på bilderna. men jag orkar inte ladda den andra kameran och jag vet inte heller var laddaren är !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0