vinter bilder

har inte städat inu :O jag har istället varit hos hästarna och tagit vinter bilder ;D de blev jätte bra bilder.  kommer kanske upp sen, får se om jag orkar ;P sen så tog jag lite andra bilder oxå. när jag har städat sen så ska jag nog gå ut med hunden och fota lite också ! han älskar snö. men just nu så sover han på mitt täcke och kudde, jag tog ner det för jag skulle titta på film, men min hund tog det istället ;)
jag har inte tittat på film eller något av det jag skulle göra. får skynda mig så jag hinner städa, fota och sen krypa ner och titta på film.
jag älskar att det är lov :D men jag måste plugga på lovet och det är dåligt :( jag var ju sjuk innan så jag får ta igen allt nu på lovet istället. men det ska säkert gå bra (Y)
nej men nu så ska jag gå och städa lite så uppdaterar jag mer sen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0