. . . .

har inte bloggat idag för jag har inte haft tid.
mamma väckte mig i morse och jag var trött ! sen så gick jag upp, eller det tog lång tid innan jag gick upp ;P sen så fixade jag i huset och sen fixade jag mig. sen åkte mamma, jag och syster och handlade lite mat. sen när vi kom hem så fixade vi lite till i huset sen så kom mammas kusin och hennes familj. herregud vad länge sedan vi träffade dem. det var riktigt roligt. sen så kom även mormor och morfar och en av mina kusiner.
så vi åt och lite så. sen har de typ precis åkte hem.
så nu har jag varit i stallet.
just nu sitter jag och pratar med några kompisar :D Pippi :D <3 
ska nog snart gå och titta på film eller något ;P
kanske uppdaterar mer ikväll.
ha det bra

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0