trött Elin

ja det kan man lungt säga. jag är riktigt trött och somnar snart ! ska nog snart gå upp och sätta på en film ;) skönt . klockan är ju typ halv tio bara :O och jag är trött. jag fick till och med sova länge idag. aja !
det har inte hänt så mycket mer idag. har suttit vid datan ;P eller ja, sen pratade jag i telefon med en kompis ;) vi pratade i en timme :O om typ allt möjligt. riktigt härligt att bara få prata ut...
just nu sitter jag och skriver en önskelista :D just nu kommer jag på jätte mycket som jag önskar mig ! den är snart klar. och då kan inte mamma klaga på att hon inte vet vad hon ska köpa till mig ;P haha.
men nu så ska jag gå upp och titta på film.
ha det bra.
puss




pojken är otroligt underbar :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0