skadad

uppdaterade inte igår, men jag hann inte :/ så jag gör det nu istället.
igår så vaknade jag upp med mina kompisar, sen så åkte vi till en luciashow, var dr typ hela dagen. sen så på kvällen var det bandy :D riktigt roligt. haha, mitt lag van typ inte en ända match ;P men det vaar ändå roligt. eller ja det var väl inte roligt hela tiden. för jag spelade en match sen så skulle vi spela våran andra match och efter typ 10 sekunder så bli jag trampad på min tå så jag gick ut på bänken och satte mig, sen så spelade jag lite til men kunde typ inte springa så ont jag hade i min lilla tå :( sen så var det rätt så lång tid tills vi skulle spela nästa gång så jag gick och tog kallt vatten på min tå och vilade lite. sen så sa alla till mig att inte spela de två sista matcherna men det gjorde jag ändå ;P men jag hade riktigt ont. sen så kom jag hem och då var typ halva min tå blå :O och jag hade riktigt ont. kunde inte gå :/ men jag gick upp och la mig sen så idag när jag vaknade så hade jag skit ont. så idag har jag bara tagit det lungt. har bara tittat på film ;) så jag hoppas att det snart går över. jag vill inte ha ont i min tå!!!! men det gör det säkert.
men nu så ska jag gå och fixa lite saker. kanske uppdaterar mer ikväll, vi får se :)
ha det bra !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0