plugga,plugga,plugga

kom hem från skolan för en stund sedan. skolan var helt ok idag. vi fick leka massa lekar på sista lektionen men det var några som pratade och skrek hela tiden så vi fick inte !! alla blev riktigt arga. jag fattar inte, när man får en chans att inte behöva jobba ska då alla börja skrika så man inte får göra roliga saker ? lixom det var hur många som helst som var tysta och ville verkligen inte jobba men vi vi var ändå tvungna att jobba för vissa inte kan vara tysta...! jaja, men annars så har det gått jätte bra. var en rätt så lugn dag.
jag skrev inte om mina hästar igår. men jag kunde inte. hade jätte mycket läxa och sen så somnade jag. men jag lovar att jag ska skriva om de en dag.
idag så kommer djag bara plugga hela tiden. har läxa tills i morgon och jag kan inget. så jag ska sätta mig och plugga så fort jag har ätit lite.
men jag uppdaterar mer ikväll.
ha det bra

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0