min gamla ponny

tänkte skriva lite om min gamla ponny !

min gamla ponny flisan, var en helt otrolig ponny. hon var så snäll.
jag hade henne i 4 år. och de fyra åren har varit helt fantastiska.
vi tävlade upp till L:C +5. jag älskade henne så sjukt mycket.
men sen så kom det då jag blev för lång för henne och jag ville gå vidare.
hon blev såld till en lite flicka som har henne nu och det går jätte bra med dem två <3
hälsar på henne lite då och då :D
jag saknar alla stunder tillsammans med henne.
det går inte att beskriva henne.
jag vet inte hur mycket jag grät när jag lämnade henne.
alla år vi har haft så roligt och alla minnen.
jag glömmer aldrig glöma den hästen <3 det var något specielt med henne.
hon var ponnyn med det där lilla extra.
jag kan inte beskriva så mycket jag älskar henne ! <3



- ponnyn med hjärtat av guld <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0