JULAFTON

yes, då var det julafton :D och det gillar verkligen !
det blev lite ändrade planer idag. vi skulle in till farmor coh farfar men vi kommer inte ut, så vi får bli hemma idag :/ inte så roligt, men men.
har fixat allt i stallet så hästarna är klara och de fick lite julklappar också ;)
sen kom jag in ochfixade här och sen så fick jag så sjukt ont i huvudet. det är ju bra när man ska se på kalle anka ! åååh, hoppas det snart går över.
syster och jag sov på madrassen idag ;) sov precis framfr den stora tv:n så i dag låg det vars en julklapp till oss och tv:n var startad för julkalederna började. kan det vara bättre ? så tittade vi på julkalendern, sen öppnade vi vår lilla julklapp :D och i den vardet en klocka, den var JÄTTE fin. !
men nu så ska jag gåinoch vila lite så jag inte har ont i huvudet innan kalle anka ;)
uppdaterar kanske sen om vad jag har fått och så. vi får se.
ha det bra

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0