JAG VILL HA SOMMAR

aaaah jag blig galen på detta vädert ! snö ska det vara på julafton. på sommaren är det mycket bättre. det är ljust länge och det är varmt. aja jag får vänta några månader till på sommaren :P
Idag så har det typ inte hänt något. jag har tittat på fil och suttit vid datan. jag var inte i skolan idag för jag mår inte bra :/ är jätte förkyld. hoppas det snart går över för snart är det ju lov ;) och vet ni ? idag är det bara 8 dagar tills det är julafton :D och jag har inte köpt en ända julklapp :O det kanske är tid med det ?
fick ett sms innan av en kompis att de hade fått åka hem från skolan (Y) härligt asså.. men jag har ju varit hemma hela dagen ;)
men nu så ska jag gå och titta på en till film.
tror jag uppdaterar mer sen :)
ha det bra


Kommentarer
Postat av: fanny nystrom

JAG VILL HA VÄRME!

förästen glad påsk :D !

2010-12-16 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0