Hotell gyllene knorren

vaknade för en stund sen och jag är jätte trött men kunde inte somna om :/ så jag gick upp.
så nu har jag ätit frukost och ska snart gå och fixa mig. idag känner jag mig bättre så det är skönt.
igår så gick jag och la mig jätte tidigt. men så såg jag att julkalendern hotell gyllene knorren skulle komma. så jag fixade mig sen gick jag upp och startade en tv och la mig och titta på det. härligt. sen så tittade jag på lite film och så sen somnade jag ;P
idag så väckte mamma mig och frågade om jag ville se på julkalendern, och jag var skit trött men jag startade en tv och satte mig och tittade på den. jag tycker faktiskt att julkalendern är rätt bra ändå. för de andra åren har det inet varit så bra tycker jag. men jag tittar faktiskt på denna ;) hehe.
asså herregud vad det snöar :O
men nu så ska jag gå och fixa mig ;) hörs senare idag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0