Granen klar

jaha, då var granen klar :D alla julklappar ligger under. åååh det är så härligt.
jag har fotat och bilderna kommer komma upp så fort jag har lagt in dem på datan och jag tror jag gör det ikväll ;)
vet ni vad ? mamma sa att om syster och jag plockar undan alla våra saker så väljer mamma en julklapp vi får öppna redan ikväll. jag har nästan plockat undan allt mitt.  lixom vem vill inte få en julklapp ?
jag vet inte varför jag satte mig här då ? ;P aja jag hinner bli klar.
idag så har det inte hänt så mycket. har fixat med de sista julklapparna så allt skulle bli klart och det blevdet. så nu igger alla under granen.
en til sak, jag hatar detta väder. det kan vara snö en lillejul, julafton och juldagen !
nej nu så ska jag gå och plocka undan ;)
uppdaterar mer sen och då kommer nog bilderna :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0