film

aaah, gud vad det ska vara kallt :O
dagen har varit rätt så chill. gick till 11 typ, men jag slutade tidigare ;) härligt ! men det var bara för det är ju loooooov nu :D och det gillar vi riktigt mycket (Y)
idag så handlade jag de sista julklaparna, eller ja nästan. det är en ända kvar nu bara. skönt.
2 bra saker med denna veckan :

1. det är lov :D
2. om några dagar är det julafton :D

just nu så sitter jag och äter godis ;P haha, men det blev ju lov idag. herregud vad jag skriver lov hela tiden ;D haha. och snart så ska jag krypa ner och titta på en film. oooh härligt (Y)
har typ inte hänt så mycket idag.
och igår så var det ingen ridsport. fråga mig inte var jag fick det ifrån ? haha, jag startade en film istället igår. tänkte läsa men jag orkade inte ;P
men nu så ska jag gå och titta på film :D
kanske uppdaterar mer sen vi får se, annars så gör jag det i morgon !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0