....

har inte kunnat blogga.  för igår så var jag ju hos farmor och farfar, var där skit länge sen så kom vi hem och då var jag jätte trött så jag gick och la mig. sen idag så väckte mamma mig typ vid halv 12 så gick jag upp och sen åkte vi och handlade och där var några kompisar till oss så vi gick och handlade med dem (Y) hittade lite saker :) 3 st tröjor :D
bilder på mina julklappar ska komma upp, men jag har tyvärr inte lagt in dem på datan inu. så det blir väl någon gång i veckan. 
just nu så sitter jag och lyssnar på musik och är skit trött. så jag ska nog snart gå & lägga mig. kanske tittar på någon film.
men jag kommer nog uppdatera i morgon !
blir inte så längt inlägg för jag vet inte vad jag ska skriva om, det har inte hänt så mycket.
ha det så bra.

puss


<3


Kommentarer
Postat av: Oliviachronwall

fin blogg hjärtat <3

2010-12-27 @ 11:56:50
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0