4 dagar kvar till julafton

jaaa, det är bara 4 dagar kvar till julafton och det gillar vi :D
kom hem från skolan för en stund sedan, och dagen har varit skit ! så sjukt dålig dag asså.. det började direkt på morgonen :/ men sen så i slutet var det väl ok. vi har haft två lektioner idag. härligt (Y) för idag så var det en spel dag ? lixom jag spelade bara i början sen så gick jag och några andra ut och prata ;) haha. vi satt så i typ två timmar :O varför får man bara inte gå hem ? men nej det fick vi inte. men vad gjorde vi där ? jo satt och pratade och hade tråkigt. aja nu är jag hemma :D
jag har ingen läxa (Y)
det har varit dålig uppdatering, för jag har handlat julklappar och varit hos mormor och morfar ;)
vi har bakat pepparkakor. det var jätte roligt. var hos mormor och morfar med kusinerna. hahaha, det var sjukt. vi typ åt upp allt (Y) men de pepparkakorna vi gjorde blev goda :D 
sen så har jag handlat julklappar. så nu är det snart fixat osså. så det är skönt.
men nu så ska jag gå coh fixa lite saker.
uppdaterar nog mer sen :D
ha det bra så länge

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0